Digiteo pomaga firmom wyróżnić się na tle konkurencji
łącząc technologię, design i marketing.

ikona myszki
Co zyskujesz pracując z nami:
Optymalizacja SEO

Twoja strona www wysoko w Google

OPTYMALIZACJA SEO

Konkurencja jest wyżej w Google? My gwarantujemy wysokie pozycjonowanie dzięki innowacjom w kodzie. CMS Digiteo to optymalizacja średnio 60% skuteczniejsza, niż przy otwartych systemach, takich jak Joomla czy Wordpress.

Całkowicie bezpieczny i przyjazny system CMS

W 100% ODPORNY NA WIRUSY

Strony oparte na otwartym systemie (Wordpress, Joomla) zawsze będą podatne na ataki złośliwych botów - niezależnie od tego, czy są aktualizowane czy nie.

Nasz autorski system uzupełniania treści jest całkowicie bezpieczny i prosty w obsłudze - Twoja strona i dane będą chronione.

Całkowite bezpieczeństwo
Oszczędności

Oszczędność do 1000zł rocznie

ŻADNYCH USTEREK I AKTUALIZACJI

Koszty aktualizacji dla otwartych systemów, takich jak Wordpress, to od 1000zł rocznie wzwyż i w ciągu kilku lat wielokrotnie przewyższają wartość samej strony www. Dlatego zamknięty, bezpieczny system CMS to dobra inwestycja.

Nawet 67% więcej klientów w 2019 roku

PEŁNA RESPONSYWNOŚĆ

Twoja strona może być czytelna na komórkach, ale to nie znaczy, że jest w pełni responsywna. Strony w pełni responsywne są faworyzowane przez algorytm Google i w 2018 roku sprzedały o 67% więcej towarów i usług.

Oczywiście, ta tendencja z czasem będzie rosnąć - przyszłość należy do urządzeń mobilnych!

Pełna responsywność
Optymalizacja SEO

Twoja strona wysoko w Google

OPTYMALIZACJA SEO

Konkurencja jest wyżej w Google? My gwarantujemy wysokie pozycjonowanie dzięki innowacjom w kodzie. CMS Digiteo to optymalizacja średnio 60% skuteczniejsza, niż przy otwartych systemach, takich jak Joomla czy Wordpress.

Całkowite bezpieczeństwo

Całkowicie bezpieczny i przyjazny system CMS

SYSTEM CMS W 100% ODPORNY NA WIRUSY

Strony oparte na gotowym, otwartym systemie (Wordpress, Joomla) zawsze będą podatne na ataki złośliwych botów - niezależnie od tego, czy są aktualizowane czy nie.

Nasz autorski system uzupełniania treści (CMS) jest całkowicie bezpieczny i prosty w obsłudze - Twoja strona i dane będą chronione.

Oszczędności

Oszczędność do 1000zł rocznie

JEDNORAZOWA PŁATNOŚC I ŻADNYCH AKTUALIZACJI

Koszty aktualizacji dla otwartych systemów, takich jak Wordpress, to od 1000zł rocznie wzwyż i w ciągu kilku lat wielokrotnie przewyższają wartość samej strony. Dlatego zamknięty, bezpieczny system CMS to dobra inwestycja.

Pełna responsywność

Nawet 67% więcej klientów w 2019 roku

PEŁNA RESPONSYWNOŚĆ

Twoja strona może być czytelna na komórkach, ale to nie znaczy, że jest w pełni responsywna. Strony w pełni responsywne są faworyzowane przez algorytm Google i w 2018 roku sprzedały o 67% więcej towarów i usług.

Oczywiście, ta tendencja z czasem będzie rosnąć - przyszłość należy do urządzeń mobilnych!

Mamy wszystko, czego potrzebujesz (i nie wciskamy rzeczy niepotrzebnych):

STRONY I SKLEPY INTERNETOWE

STRONY WWW Z WYGODNYM SYSTEMEM UZUPEŁNIANIA TREŚCI (CMS)

Indywidualne projekty na miarę. Bezpieczne systemy CMS, które nie wymagają aktualizacji - to rozwiązanie, dzięki któremu możesz spać spokojnie. Twojej strony nie zaatakuje żaden wirus.

PROJEKTY GRAFICZNE

PEŁNA IDENTYFIKACJA WIZUALNA FIRMY

Projekty, dzięki którym Twoja firma zdobędzie zaufanie klientów. Zawsze w najwyższej jakości formacie do druku, bo jak Cię widzą, tak Cię piszą.
PORTFOLIO
OPTYMALIZACJA SEO

BĄDŹ WYŻEJ W GOOGLE

Nasza technologia daje średnio 60% wyższy wynik optymalizacji niż inne systemy co oznacza o wiele wyższą pozycję w Google poprzez pozycjonowanie organiczne.

FOTOGRAFIA REKLAMOWA

KOTLINA KŁODZKA I OKOLICE: KŁODZKO, BYSTRZYCA KŁODZKA, KUDOWA-ZDRÓJ

Dla Twojego sklepu mamy zdjęcia produktowe, aranżacyjne i obrotowe 3D. Masz hotel lub pensjonat? Robimy zdjęcia pokoi i panoramy 360.

PORTFOLIO

Nasze realizacje:

Logo DIGITEO

Studio kreatywne, które powstało z zamiłowania do nowoczesnej estetyki i zaawansowanych programistycznych rozwiązań.

Chcemy się z Toba podzielić naszymi umiejętnościami w dziedzinie programowania, projektowania graficznego, fotografii reklamowej i marketingu. Nasze działanie cechuje wysoka jakość i perfekcjonizm. Nie używamy gotowych rozwiązań i szablonów, dlatego każdy nasz projekt jest szyty na miarę - specjalnie dla Ciebie.

Naszą stałą siedzibę mamy w Polanicy-Zdroju w kotlinie Kłodzkiej, a działamy na terenie całego kraju i za granicą.

Stwórzmy razem coś fajnego!

Mieszkasz w miastach takich jak Kłodzko, Bystrzyca Kłodzka, Kudowa-Zdrój, Świdnica czy Wrocław i nie masz czasu na wycieczkę do Polanicy-Zdrój? Nie szkodzi, my chętnie podjedziemy do Ciebie!

Nasz blog
6 powodów przez które strona firmowa na Wordpress wcale nie jest tania
Zacznijmy od tego, że jeśli masz bloga na WP, nie panikuj – ten wpis dotyczy stron firmowych, a WP to porządne rozwiązanie dla blogerów. Pamiętaj tylko o aktualizacjach! Zagapisz się i stracisz efekty swojej pracy. Należałoby dodać, że na podobnej zasadzie działa też Joomla i inne darmowe systemy zarządzania treścią (cms), ale od Joomli to akurat każdy powinien trzymać się z daleka.
Masz firmę i zastanawiasz się, czy strona firmowa na WP ma sens? Oto, co Cię prawdopodobnie czeka:
Przypadek 1 – opcja tania
Wordpress to gotowy i darmowy system zarządzania treścią. Musisz wiedzieć, że zainstalowanie WP zajmuje średnio 5 minut, ktoś zgarnie za to kasę i prawdopodobnie tyle go widziałeś. Nikt nie uprzedzi Cię o konieczności aktualizowania strony, bo wtedy wyszłoby, że WP nie opłaca się w najmniejszym stopniu. Za miesiąc zadzwoni któryś z Twoich klientów z informacją, że strona pod podanym przez Ciebie adresem nie działa, albo wyświetla oględnie mówiąc treści dla dorosłych ( hakerzy wypuszczający worpressowe wirusy mają specyficzne poczucie humoru ), a „deweloper” który sprzedał Ci to badziewie za 1000 zł nie odbiera telefonu.
Przypadek 2 – opcja droga
Jest mnóstwo dużych firm, które zaproponują stronę na WP za 2000zł (lub więcej) i stałą opiekę nad nią, np. po 100 zł miesięcznie. Czyli 200zł za 2 miesiące, 1200zł rocznie itd. Chcesz, żeby było porządnie i bez niespodzianek – musisz płacić, panie, taki jest świat. Oczywiście nie powiedzą Ci, że są systemy, których nigdy nie trzeba aktualizować. Korzystają z Twojej niewiedzy i dzięki niej sami nieźle żyją. Serio – sprzedają Ci bubla i za ciągłe naprawianie go kasują regularnie po kilkaset zł. Złoty interes.
Krótko mówiąc, jeżeli:

a) nie znasz się na kodowaniu
b) nie chcesz przeznaczać na stronę ogromnych funduszy
c) nie potrzebujesz strony z funkcją rozbudowanego bloga

to WordPress będzie dla Ciebie udręką. Zabiera cenny czas, pieniądze i wypala psychicznie tylko po to, żeby Twoja strona funkcjonowała na minimalnym poziomie.
1 - Bezpieczenstwo (a właściwie jego brak)
WordPress / Joomla są zaprojektowane tak, że bez aktualizowania rozsypują się nieustannie.
WP jest darmowy, stal się więc najpopularniejszym systemem zarządzania treścią na świecie. Zasila około 29 procent wszystkich aktywnych stron internetowych, a jego kod jest ogólnie dostępny. To marzenie każdego hakera.
Jeśli Twoja strona nie jest zarządzana przez firmę zewnętrzną / nie znasz się na programowaniu nie i aktualizujesz jej co miesiąc, lepiej przygotuj się na wizytę kogoś z Rosji lub Chin, kto rozwali Twoją pieczołowicie przygotowywana stronę w drobny mak. Twórcy botów i hakerzy uwielbiają Wordpressa - takie witryny łatwo jest zniszczyć albo użyć do własnych celów, np. rozsyłania spamu.
„Dziury” w WP dały o sobie znać na stronach firm takich jak Equifax i Weebly, które w ostatnich latach borykały się z naruszeniami bezpieczeństwa. To samo dotyczyło milionów stron mniejszych firm, o których nikt co prawda nie pisał w Forbesie, za to zastraszające dane na ten temat są dostępne wszem i wobec. I chociaż istnieją poprawki zabezpieczeń i wiele wtyczek, trzeba pamiętać o regularnym aktualizowaniu i ustawicznie za nie płacić. Ani się obejrzysz, a twoja nowa strona stanie się Twoim największym koszmarem.
2 - Ogromne koszty
…albo niepoprawne działanie. Lub też całkowity brak działania.
Żeby nie rozpadały się co 3 miesiące, darmowe systemy muszą być stale naprawiane i aktualizowane. Do tego dochodzi dokupienie wtyczek i ich ( jakżeby inaczej ) aktualizacja. Przygotuj się na praktycznie stałe zatrudnienie programistów, albo tyle problemów, że znienawidzisz sam fakt posiadania strony internetowej.
3 - Tony spamu
Bezpieczeństwo to jedno, ale jest jeszcze spam. Typowa witryna WordPress wkrótce zostaje zasypana spamowymi komentarzami i musisz regularnie je usuwać z poziomu panelu administracyjnego.
4 - Przeklęte wtyczki
W swoim rdzeniu WordPress jest wyposażony w dość podstawowe funkcje. Możesz blogować, tworzyć podstrony i stosować szablony. Jeśli chcesz uzyskać bardziej rozbudowane funkcje, trzeba instalować wtyczki.
Koszty wtyczek to jedno. Im więcej wtyczek zainstalujesz, tym bardziej rozdęta staje się twoja strona, a to czyni ją wolniejszą, więc spada w rankingu google – jeśli uważasz, że jest cokolwiek gorszego dla Twojego biznesu, niż to ostatnie, daj znać.
Liczne wtyczki sprawiają, że panel użytkownika jest chaotyczny i trudno się w nim połapać. W końcu rezygnujesz z przekopywania się przez ten niechlujny interfejs, bo masz swoje życie i milion innych rzeczy do roboty. Nie dodajesz newsów ani zdjęć, klienci zastanawiają się, czy Twoja firma w ogóle dalej istnieje. Dodatkowe funkcje pozostają nieużywane przez miesiące i lata. Te funkcje, za które zapłaciłeś.
To jeszcze nie wszystko. Często wtyczki kolidują, gryzą się ze sobą, paraliżując tym samym działanie strony. I oczywiście – trzeba je aktualizować. Nerwy, koszty, straty i w końcu rzucasz to w diabły – strona albo jest permanentnie uszkodzona i robi Ci kiepską reklamę, albo inwestujesz pieniądze w zrobienie jej od nowa. Super.
5 - Jesteś z tym sam
Czasem deweloper strony lub wtyczek nagle znika i nigdy nie naprawia strony, na której polegasz Ty i Twoja firma. Nie ma numeru pomocy technicznej, pod który możesz zadzwonić. W przypadku autorskiej wtyczki – przepadło, bo programiści bardzo niechętnie naprawiają nie swój kod. Gdy to rdzeń wp padł, istnieje aktywna społeczność i szereg programistów, ale nie zawsze będą oni reagować szybko, gdy Twoja witryna się popsuje. Oczywiście, policzą sobie słono za pomoc, bo będziesz pod ścianą, prawda?
6 - Nieustające naprawy
Ilekroć WordPress wprowadza aktualizację ( średnio co 3 miesiące), istnieje ryzyko posypania się strony. Jeśli aktualizacja rdzenia WordPress koliduje z instniejącymi wtyczkami, nie będą działać, dopóki programista ich nie zaktualizuje - lub dopóki nie wróci się do starszej wersji WordPress. To z kolei prowadzi do luk w zabezpieczeniach, osławionych hord wirusów, kradzieży danych, spamu i usuwania strony z serwera.
Jakie powinno być moje logo i do czego właściwie jest mi potrzebne?
Wszyscy jesteśmy wzrokowcami.
Według naukowców, nasz mózg przetwarza obrazy 60 000 razy szybciej niż tekst. Zapamiętujemy 80% obrazów (w porównaniu z 20% tekstu i 10% dźwięku). 93 % decyzji zakupowych podejmowanych jest na podstawie postrzegania wizualnego. Dlatego jednym z głównych powodów, dla których coraz więcej firm chce mieć unikalne logo, jest wrażenie.
Pierwsze wrażenie
Wszyscy wiemy, jak ważne jest, aby zrobić pierwsze wrażenie na ludziach, których spotykamy.

Dotyczy to również biznesu. To właśnie ten słynny, psychologiczny efekt halo - w ułamku sekundy po wyglądzie oceniamy, czy komus zaufać, czy nie. Konsumenci łączą jakość projektu logo z jakością twoich produktów lub usług - tak więc logo może być sposobem uzyskania przewagi na rynku, albo totalnie nas pogrążyć.

Nikt nie będzie kupował od człowieka, który jest niechlujnie ubrany, a do tego ma jeszcze poobgryzane paznokcie. Podobne wrażenie na klientach robi logo stworzone przez naszego szwagra w paincie.
Zaufanie
Klienci są bezwzględni - każda znana marka ma profesjonalne logo i tego właśnie oczekują odbiorcy, nawet od małych firm. Jeżeli firmujesz swoje działania zrobionym naprędce napisem w Wordzie, odbiorca ma wrażenie, że coś jest z Tobą nie tak.

Z kolei projektując świetne logo i umieszczając je na swojej stronie internetowej oraz innych materiałach przeznaczonych dla klientów, możesz natychmiast przekazać, że podchodzisz do tego poważnie. Gdy wyślesz wiadomość e-mail do dostawcy, prześlesz propozycję klientowi lub rozpoczniesz kampanię crowdfundingową, Twoje logo podświadomie przekaże wiadomość: "Zainwestowałem czas i energię w ten projekt. Jestem godny zaufania". A ponieważ 70% firm twierdzi, że utrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie nowego, im więcej możesz zrobić, aby zbudować zaufanie, tym silniejsza będzie Twoja firma.
Rozpoznawalność
Portal Marketectsinc.com w 2018 roku ogłosił, że logo jest najskuteczniejszym narzędziem do budowania tożsamości marki na rynku. Logo pojawia się we wszystkich znaczących narzędziach marketingowych - na stronach internetowych, projektach wizytówek, materiałach biurowych, ulotkach i broszurach. Jest pierwszą rzeczą, której klienci będą szukać, gdy zobaczą jakiekolwiek komunikaty Twojej marki. Odbiorcy zaczynają je kojarzyć z wysoką jakością Twoich produktów i / lub usług i łatwiej Cię odnajdą w gąszczu konkurencji. Jeśli nie masz dobrego logo, tracisz okazję, aby sprawić, by Twoja firma pozostała w ich pamięci.

Choć dostarczanie fantastycznego produktu / usługi jest Twoim najwyższym priorytetem, możesz myśleć o logo jako o systemie wsparcia, pomagającym zwiększyć sprzedaż.

Słysząc "logo", większość ludzi myśli o Nike, łukach McDonalds lub jabłku Apple - ten rodzaj natychmiastowego rozpoznania jest świętym Graalem dla firmy - Właśnie dlatego międzynarodowe koncerny wydają miliony na swoje logo (jak brytyjska grupa naftowa BP, która w 2000 roku wydała 136 milionów funtów na wprowadzenie obecnego projektu słonecznika).
Dobry początek
Liczba rzeczy do zrobienia, które są konieczne podczas zakładania firmy, jest zniechęcająca. Na liście zadań masz "dokończyć stronę", "wydrukować wizytówki" i "założyć stronę na Facebooku".

Nawet jeśli uruchamiasz najbardziej podstawową stronę "Wkrótce", a logo będzie profesjonalne, pozwoli Ci to spokojnie przejść do innych zadań w swoim tempie. Zrobisz o niebo lepsze wrazenie na Kliencie niz firma, która szybko zamieściła wszystkie informacje w nieprzemyślany, niechlujny sposób, a do tego ma beznadziejne logo.
Jakie więc powinno być logo?
Ponadczasowe
Żadnych obecnych trendów. Nie chcesz, żeby Twoje logo krzyczało "robili mnie w 2015!".
Adekwatne do marki
Są klienci, którym tak podoba się logo firmy produkującej lody, że koniecznie chcą dla siebie takie samo, prowadząc firmę budowlaną. To nigdy nie są dobre pomysły. Logo ma budzić zaufanie Twoich klientów, a nie podobać się Tobie i Twojej najbliższej rodzinie.
Łatwe do zapamiętania
To nie znaczy, że ma być super proste. Wiele osób mylnie zakłada, że proste logo łatwo zapamiętać - w rzeczywistości często jest odwrotnie. Wedlowskiego chłopca z zebrą kojarzą wszyscy, a takie logo do najprostszych nie należy.
Funkcjonalne
To trochę łączy się z poprzednim punktem - zbyt skomplikowane logo wyjdzie niewyraźnie w druku na małych formatach i nie będzie widoczne na zdjęciu profilowym na Insta. Trzeba umieć zachować umiar, bo logo to nie ilustracja. Wiele marek posiada dwie wersje logo - skomplikowaną i prostą, np. będącą częścią tej większej wersji. Logo bezwzględnie powinno być stworzone w formacie wektorowym - to oznacza m.in., że można je dowolnie skalować bez utraty jakości. Programy takie, jak Photoshop absolutnie nie nadają się do projektowania logo.
Fotografia produktowa - jak to ogarnąć samemu?
Zdjęcia produktowe są teraz wszędzie: nawet instagramowe flatlaye, czy fotografia kulinarna to nic innego, jak fotografia produktowa. Sklepy internetowe rosną jak grzyby po deszczu, a wszędzie kluczową kwestią są właśnie zdjęcia aranżacyjne i packshoty. Jeśli sprzedajesz cokolwiek przez Internet, przy tak wielu sklepach konkurujących o klienta, nie możesz pozwolić sobie na złe zdjęcia produktowe. Klient podświadomie będzie utożsamiał jakość zdjęć z jakością produktu - nieważne, że sprzedajesz super produkt, jeśli prezentujesz go na beznadziejnej fotografii.
W dzisiejszych czasach wiele osób ma zarówno odpowiedni sprzęt, jak i umiejętności, żeby robić świetne zdjęcia samodzielnie - fotografia produktowa to nie fizyka kwantowa. Oto kilka wskazówek:
1. Postaw się na miejscu kupującego
Każdy klient chce zobaczyć: szczegóły, jakość i funkcję. Sprzedajesz ubranko dla kota? Pokaż, jak można je nosić za pomocą modela - smętnie rozłożone na płasko nikomu nie powie, jak będzie w nim wyglądał futrzak. Pomyśl o sobie jak o potencjalnym kliencie i sfotografuj to, co chciałbyś zobaczyć, gdybyś kupił ten przedmiot. Pokaż na zdjęciach szczegóły, które wyróżniają Twój produkt - nie ograniczaj się do opisów. Mało kto czyta cokolwiek, a odbiorcy sklepów internetowych mają poziom koncentracji dwuletnich dzieci.
2. Postaraj się o dobre oświetlenie - unikaj jak ognia żółtego światła żarówkowego i lampy błyskowej
Jeśli robisz typowe packshoty, zainwestuj w 2 softboxy i tło (może to być zwykły bristol - dobrze, jeśli go zagniesz tak, żeby nie było widać linii pomiędzy podłożem i tłem). Przy lekko aranżowanych zdjęciach na np. Etsy i Instagram, używaj tylko światła dziennego. Jeśli jest niewystarczające, użyj odbłyśnika, albo zwykłego białego kartonu. Nie chcesz też, aby twoje zdjęcia miały zbyt dużo światła, wręcz były prześwietlone. Uzyskaj ekspozycję w sam raz.
3. Perspektywa - pokaż różne kąty, przód i tył, z bliska i daleka
Pokaż rzeczy otwarte i zamknięte, z przodu, z tyłu i jak tylko się da. jeśli klient nie będzie miał pewności, jak coś wygląda w realu, pójdzie sobie do innego sklepu. Zdjęcia większości produktów dobrze wyglądają bezpośrednio na wprost, dokładnie z góry i pod kątem mniej więcej 45%. Pamiętaj, że zdjęcia muszą trzymać pion, a nie "przechylać się" w jedną stronę. Nie powinny być zdeformowane - w lustrzankach dobry efekt osiągniesz zwiększając wartość ogniskowej i oddalając się od produktu.
4. Pomyśl o tle
Twój przedmiot nie powinien konkurować z tłem. To tylko tło, jak wskazuje nazwa. Nie zaśmiecaj go niepotrzebnymi propsami. Fotografowanie produktów na białym tle jest prawie standardem branżowym. Tego używają wszyscy duzi detaliści online - robią proste zdjęcia produktów. Jednak musisz skupić się na tym, co najlepsze dla Twojej marki. Białe tło doskonale nadaje się do produktów, które są ciemne lub kolorowe, więc będą dobrze skontrastowane. Jeśli twoje produkty mają jasne lub białe kolory, po prostu znikną na białym tle. W takich przypadkach wybierz szare lub kolorowe tło, aby Twoje produkty po prostu były widoczne. Trzymaj się jednego tła, jeśli chcesz zachować spójność różnych produktów w swoim sklepie.
5. Balans bieli
Kluczowym wyznacznikiem fotografii amatorskiej jest słaby balans bieli. Jeśli twoje zdjęcia mają żółty lub niebieski odcień, jest to zły balans bieli. Biel na twoich zdjęciach musi być jak najbardziej zbliżona do prawdziwej bieli, szarość do szarości. Pomoże to również zachować dokładność wszystkich innych kolorów na zdjęciach.

Istnieją 3 sposoby osiągnięcia idealnego balansu bieli:
  • fotografuj w naturalnym świetle, z wyjątkiem złotych godzin (wczesnym rankiem tuż po wschodzie słońca lub wieczorem przed zachodem słońca). Zwykle godziny między 10:00 a 15:00 są idealne do uchwycenia idealnego balansu bieli
  • ustaw aparat na AWB (automatyczny balans bieli), aby uzyskać najlepszy balans bieli na zdjęciach
  • gdy wszystko inne zawiedzie w aparacie, dostosuj balans bieli w programie do edycji zdjęć, takim jak Photoshop lub Lightroom. Wiele aplikacji mobilnych ma również narzędzie do korekty balansu bieli
6. Spójność
Jeśli sprzedajesz więcej niż jeden produkt, ważne jest, aby zdjęcia Twoich produktów wyglądały tak samo. Oświetlenie powinno być takie samo. Tła powinny być takie same. Styl powinien być taki sam.

Spójny wygląd sklepu internetowego powinien wynikać z identyfikacji wizualnej marki. Jeśli nie wiesz, jaka jest Twoja identyfikacja wizualna, musisz się nad tym zastanowić przed zrobieniem kolejnych zdjęć. Czy wiesz, dlaczego branding jest ważny? Pomaga zdefiniować wartości firmy, Twój głos i Twojego idealnego klienta. To wszystko pomoże Ci określić swoją estetykę, co prowadzi do konsekwentnego stylizowania i edycji zdjęć produktów. Jeśli masz wrażenie, że zdjęcia Twoich produktów nie są wystarczająco spójne, zadaj sobie pytanie, czy jesteś w stanie zwięźle podsumować swoją markę. Jeśli nie możesz, wróć i najpierw zbuduj fundamenty. Jeśli już je masz, upewnij się, że Twoje zdjęcia konsekwentnie odzwierciedlają Twoją markę podczas korzystania z rekwizytów, wybranych kolorów, stylu, w którym układasz kompozycję i podczas pracy edytorskiej.
7. Ostrość
Nieostre, zaszumione lub rozpikselowane zdjęcie zniweluje wszystkie zalety. Nawet nie myśl o publikowaniu zdjęć, które nie są ostre. Są nieprofesjonalne i kłują w oczy. Jeśli masz skłonność do drżenia rąk lub mieszkasz na łodzi, zainwestuj w statyw, aby wyeliminować wstrząsy. Możesz też spróbować założyć pasek od aparatu na szyję i w ten sposób usztywnić ręce, albo oprzeć łokieć na biodrze. Jeśli w lustrzance za bardzo otworzysz przysłonę, produkt będzie miał rozmazane krawędzie - uważaj na to.
Nie czujesz się na siłach i chcesz, żeby ktoś zrobił zdjęcia produktowe za Ciebie? Pracujemy w całej Kotlinie Kłodzkiej, a nawet poza nią. Robimy zdjęcia produktowe dla klientów z takich miast jak Polanica-Zdrój, Duszniki, Kłodzko, Bystrzyca Kłodzka, Kudowa-Zdrój, Ząbkowice Śląskie i Ziębice.